05 October 2014

BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE

"Best ka jadi ahli Shaklee ni, kak?"

"Jadi ahli Shaklee ni boleh jadi kaya raya ka?"

"Berapa income kita boleh dapat dengan Shaklee? Akak punya income berapa"

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera...

Di atas tu adalah soalan-soalan yang sering ditanya oleh customer saya apabila mereka tertarik untuk menjadi ahli. Menjadi ahli Shaklee ni ada kategori:

Pertama: Menjadi ahli dan pengguna sahaja. Tidak berminat untuk menjadi usahawan Shaklee

Kedua: Menjadi ahli, pengguna dan seterusnya terlibat secara aktif dengan bisnes Shaklee.

Biasanya golongan yang kedua yang akan lebih prihatin dan concern dengan kelebihan menjadi ahli dan pengedar produk Shaklee. Yelah... kita nak involve dalam sesuatu bisnes, kita mestilah selidik dulu sepenuhnya bisnes yang nak kita ceburi. Kaji sedalam-dalamnya dan semasak-masaknya tentang PELUANG yang ditawarkan. Tengok pulak RISIKO bisnes tersebut.Tak lupa juga tentang MODAL yang diperlukan. Semua ini perlu dipertimbangkan sebelum kita terjun ke dalam sesuatu bisnes.

Biasanya, saya akan memberi respon yang mudah difahami....

"Macam ni dik... kalau adik usaha, doa dan ikhtiar, rajin promosi cari pelanggan, bina empayar bisnes adik, insAllah adik boleh berjaya. Akak tak bolehlah nak janji bulan dan bintang pada adik. Tapi sekiranya adik join Shaklee bawah group akak, insyAllah akak akan guide adik daripada mula sampai adik boleh run bisnes ni sendiri." Full stop!

Prinsip saya mudah, saya tak suka nak paksa-paksa orang join bisnes Shaklee. Tu yang saya syok sangat dengan Shaklee. Ni bukan bisnes head-hunting macam sesetengah bisnes MLM yang lain. Konsep Shaklee yang saya terapkan pada group saya mudah. Kita share kebaikan Shaklee. Biar orang lain sendiri decide sama ada mereka nak join atau tidak. Kita sendiri tak stress, customer kitapun tak rasa terpaksa... Best kan?

KEBELIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Kalau nak diperincikan kelebihan menjadi ahli Shaklee....... rasanya sehari semalam saya boleh tulis di sini. Tapi, takut korang pulak tak larat nak baca.. Haha.. So, dipendekkan cerita, korang boleh tengok di dalam grafik yang telah saya buat ni (edit ja!).


Yang ni secara umum jalah.. Korang boleh baca, insyAllah mudah faham. Kalau tak faham, boleh pm, kita sembang-sembang. Kalau ikutkan banyak lagi ke'best'annya menjadi ahli Shaklee. Ada masa saya kupas satu persatu nanti, especially PELUANG dan GANJARAN yang Shaklee tawarkan.. Memang meleleh beb kalau tengok.. Tapi kena jadi ahli dululah... Kalau tak, memang meleleh ayar lioq jelah.. Haha..

Ok, sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee, jangan lupa contact saya. InsyAllah saya akan tunjukkan jalan. Nak jadi ahli bayar yuran ada, nak jadi ahli beli produk ada... Nak jadi ahli modal RM0.00 pun ada.... Jangan tak caya! Contact saya untuk keterengan lanjut..

WANI - 017-5359154
RAZIF - 012-7973240

Sehingga ketemu lagi.. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA, MAAF ZAHIR DAN BATIN :)
Terima Kasih

Komen
0 Komen

No comments: