22 October 2014

JANA PENDAPATAN LUMAYAN DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Berapakan purata pendapatan seorang pengedar Shaklee??

Wah...bestnya soalan ni! Ya.. soalan biasa yang ditanya apabila seseorang ingin mendaftar diri menjadi pengedar Shaklee. Well, tiada jawapan yang tepat untuk menjawab soalan itu. Sebabnya.. banyak faktor yang mempengaruhi pendapatan seseorang pengedar Shaklee. Faktor sales peribadi, sales kumpulan, ranking dan lain-lain lagi semuanya diambil kira dalam menentukan pendapatan seseorang pengedar Shaklee. Apa yang saya boleh katakan, pendapatan dengan Shaklee adalah LIMITLESS! TIADA LIMIT! Seseorang pengedar boleh mencapai pendapatan bermula dengan 2-angka sehingga 6-angka sebulan, malah ada yang mencecah 7 angka sebulan... BILLIONAIRE!

Sebagai panduan bersama, anda boleh merujuk kepada jadual di bawah:


Semua pengedar Shaklee mesti bermula daripada seorang DISTRIBUTOR. Daftar sahaja keahlian Shaklee, anda terus berada dalam kategori DISTRIBUTOR, regardsless sama ada anda nak makan sendiri atau nak serius berbisnes. Kalau distributor ni, pendapatan biasa-biasa jelah.. banyak bergantung kepada sales peribadi. Boleh mencecah 3 angka jugaklah sebulan. Not bad!

Namun, sekiranya anda ingin serius berbisnes Shaklee, anda pasti akan teruja melihat jadual di atas - ANGGARAN PENDAPATAN TAHUNAN SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR. Anda boleh lihat sendiri dan membuat kira-kira berapa pendapatan bulanan seorang pengedar Shaklee. Sebagai contoh:

Pangkat: SUPERVISOR
Pendapatan Tahunan RM20,000
Pendapatan Bulanan RM1,666

Pangkat: SENIOR SUPERVISOR
Pendapatan Tahunan RM36,000
Pendapatan Bulanan RM3,000

Pangkat COORDINATOR
Pendapatan Tahunan RM80,000
Pendapatan Bulanan RM6,666

Sehinggalah pangkat yang paling tinggi, iaitu MASTER COORDINATOR;

Pangkat: MASTER COORDINATOR
Pendapatan Tahunan RM600,000
Pendapatan Bulanan RM50,00

Nilai RM yang anda perhatikan hanyalah anggaran sahaja, bahkan seseorang pengedar Shaklee mampu untuk menikmati pendapatan bulanan lebih daripada itu. Saya pernah berjumpa dengan seorang pengedar Shaklee (super upline saya) yang menikmati bonus sebanyak RM900,000 sebulan! Sikit saja lagi nak capai RM1 juta! MasyaAllah, hebat kan! (Tak dapat saya bayangkan kalau saya ada pendapatan sebanyak itu)

Apapun, itulah realitinya.. Semuanya terletak pada usaha, komitmen dan kesungguhan kita terhadap apa yang kita usahakan. Saya jatuh cinta dengan Shaklee dan saya suka dengan apa yang saya buat sekarang ni. Yang penting, niat saya nak bantu seramai mungkin insan-insan lain di luar sana untuk lebih sihat dengan Shaklee. InsyaAllah, duit, rezeki semuanya datang kemudian.

Anda yang berminat untuk menceburi bidang ini, boleh hubungi saya untuk pertanyaan lanjut. Saya akan ceritakan kepada anda bagaimana Shaklee mampu memberikan sumber pendapatan yang lumayan untuk anda. Pendapatan TETAP mahupun SAMPINGAN. Siapa tahu, anda merupakan JUTAWAN Shaklee yang seterusnya. Tiada apa yang mustahil! Anda juga boleh membaca entry-entry berkaitan bisnes Shaklee di sini.

Sebagai penutup, mari kita hayati kata-kata Dr. Forest Shaklee, pengasas Syarikat Shaklee Corporation.
"PELUANG tidak pernah datang mengetuk pintu. Ia tidak pernah mencari pintu masuk. PELUANG adalah CIPTAAN KITA SENDIRI"



Salam Jutawan!
Wani & Razif
017-5359154
www.kasihummi.com


Terima Kasih

Komen
0 Komen

No comments: