06 October 2014

GANJARAN SHAKLEE

Assalamualaikum semua!

Apa khabar anda hari ini? Didoakan semoga anda semua sihat ceria bahagia bersama-sama dengan insan yang tersayang. Tak kiralah apapun pekerjaan anda, pastikan KELUARGA diletakkan di tempat PERTAMA. Sebab bagi saya keluarga merupakan sumber kebahagian kita selepas Allah dan Rasul.

Hari ini saya nak berkongsi dengan anda semua tentang PELUANG & GANJARAN yang Shaklee tawarkan. Tawaran ini terbuka kepada semua WARGANEGARA MALAYSIA yang berumu 18 tahun ke atas sahaja. Dan yang paling penting , mestilah menjadi AHLI SHAKLEE yang sah. Bagaimana ingin menjadi ahli Shaklee yang Sah? Anda boleh baca di entri saya di sini.




Secara umumnya, Shaklee menawarkan 3 ganjaran utama yang dipanggil 3C – CASH, CAR & CONVENTION. 3C ini memang menjadi TARGET bagi sesiapa yang serius berbisnes dengan Shaklee. Jom kita baca huraian ringkas tentang 3C ini satu persatu.

1. CASH




Cash diberi dalam bentuk duit (RM). Bergantung kepada jualan, cash akan diberikan setiap bulan yang dipanggil BONUS. Bonus dalam Shaklee amatlah banyak. Mari kita lihat, apakah BONUS yang Shaklee tawarkan.

BONUS PERIBADI - Bonus yang diberikan berdasarkan jualan peribadi. Semakin tinggi jualan, semakin tinggi % bonus yang shaklee tawarkan. % bonus yang ditawarkan bermula dari 5% sehinggalah yang paling tinggi 21%. Boleh baca di sini.

BONUS KUMPULAN - Bonus yang diberikan sekiranya kita mempunyai downlines yang aktif berbisnes. Bonus ini ibarat upah yang Shaklee bagi kepada kita kerana kita memperkenalkan dan memimpin downline kita berbisnes. Dalam bisnes MLM, biasanya bonus ini dikenali sebagai bonus overriding.

BONUS KEPIMPINAN - Bonus ini diberikan sekiranya downline kita telah mencapai rank/pangkat minimum yang Shaklee tetapkan. % bonus kepimpinan ini diberikan bergantung kepada level downlines kita.

BONUS KENAIKAN PANGKAT - Bonus ini Shaklee bagi one-shot sebagai menghargai penat lelah dan usaha kita kerana bertungkus lumus untuk naik pangkat. Bergantung kepada pangkat, semakin tinggi pangkat yang kita capai, maka semakin tinggi bonus yang Shaklee bagi.

BONUS COORDINATOR, KEY COORDINATOR & MASTER COORDINATOR - Bonus ini diberikan hanya setelah kita mencapai rank yang dinyatakan.




2. CAR 


CAR BONUS @ BONUS KERETA yang Shaklee tawarkan memang berbeza dengan sistem MLM yang lain. Bonus kereta ni Shaklee tak bagipun kereta kat kita, sebaliknya Shaklee bagi extra CASH kepada kita. Terpulang kita nak buat apa dengan cash ni. Nak beli kereta boleh, taknak beli keretapun takpa, nak beli kapal terbang pun boleh.. haha. 



3. CONVENTION 



Juga dikenali sebagai sebagai lawatan @ percutian. Ganjaran ini ditawarkan setelah kita mencapai target tertentu yang Shaklee tetapkan dalam tempoh 1 tahun. Ada 2 jenis lawatan yang Shaklee tawarkan, iaitu ANTARABANGSA & TEMPATAN.

ANTARABANGSA - Kita boleh memilih sama ada ingin pergi ke UMRAH @ LUAR NEGARA yang Shaklee tetapkan. Tahun 2014, lawatan antarabangsa Shaklee adalah ke California, USA. Tahun depan 2015 ialah Italy. Sudah semestinya kesemua lawatan ini ditaja sepenuhnya oleh Shaklee, bermula daripada penginapan, tiket kapal terbang, makanan, hotel dan duit poket... Percutian 6 bintang you! Bestnya! 

TEMPATAN - Lawatan ini hanya untuk tempat-tempat di dalam Malaysia. Ok jugak, sebab FREE. haha

See... banyakkan bonus ganjaran menarik yang Shaklee offer. Sebab tu ramai orang yang terbeliak biji mata bila tengok tawaran Shaklee ni. Dan sebenarnya ramai yang telah menikmati kesemua ganjaran yang Shaklee tawarkan. Doakan semoga saya juga akan dapat merasa semua ganjaran tu satu hari nanti. Teringin rasanya nak pergi melancong ke luar negara secara percuma. Nak pergi umrah yang ditaja... Waah.. bestnya!

So, tunggu apa lagi kawan? Masih ragu-ragu lagikah? Haiiyyaa... orang sudah maju ke depan, lu masih fikir lagi kaa... Segeralah mendaftar menjadi ahli Shaklee dan mulakan membina IMPIAN anda bersama Shaklee. Hubungi saya segera untuk urusan pendaftaran.

Wani
SMS/WASSAP 017-5359154




Terima Kasih

Komen
0 Komen

No comments: