06 October 2014

CARA-CARA MENDAFTAR AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!

Semakin hari, semakin ramai yang bertanyakan saya bagaimana nak jadi jadi Shaklee. Antara soalan-soalan yang kerap ditanya;

Berapa yuran?
Nak kena renew tak keahlian setiap tahun?
Nak isi borang ka?
Macamana nak mula bisnes?

Dan 1001 saoalan yang bunyinya lebih kurang samalah.. Saya pernah tulis entry tentang BESTNYA MENJADI AHLI SHAKLEE di sini.. Mungkin disebabkan entry tu, berpusu-pusu orang pm saya cara-cara nak jadi ahli Shaklee (ayat hover!) Nasihat saya, kawan-kawan boleh baca dulu sampai puas hati, barulah decide sama ada nak jadi ahli ke tak.. Seperti yang saya katakan sebelum ni, TIADA PAKSAAN nak jadi ahli. Terpulang.. Kecil tapak tangan, nyiru kami tadahkan..


LANGKAH MUDAH MENJADI AHLI SHAKLEE

Yang dah decide nak cari ahli Shaklee, berikut merupakan langkah mudah untuk menjadi ahli Shaklee yang perlu anda ikuti:

LANGKAH PERTAMA
Pilih cara menjadi ahli. Nak jadi ahli Shaklee ada 2 cara:

PERTAMA: Bayar YURAN TAHUNAN RM75. Yuran ni sekali seumur hidup. Tak perlu renew. Anda akan dapat starter kit yang terdiri daripada katalog produk-produk dan marketing plan Shaklee.

KEDUA: Membuat belian produk sebanyak 200 UV (lebih kurang RM650++)
Dengan cara KEDUA, anda akan dapat:
  • Produk yang anda beli tadi (boleh guna sendiri @ jual kat orang lain)
  • Starter kit (seperti di atas)
  • PERCUMA YURAN KEAHLIAN RM75
  • CASHBACK (BONUS) lebih kurang RM30
Nasihat saya.. pilihlah CARA KEDUA sebab lebih MENGUNTUNGKAN!

Ataupun  anda boleh register secara PERCUMA dengan MODAL RM0.00. Nak tahu caranya?? Sila pm saya di sini..


LANGKAH KEDUA
Setelah anda memilih kaedah mana menjadi ahli, anda boleh hubungi kami untuk urusan pendaftaran. Boleh hubungi kami melalui salura-saluran berikut;

Sms / wassap: Razif (012-7973240) Wani (017-5359154)
Email: razifsaliman@gmail.com
Facebok: Noor Hazwani (klik sini)
Face-to-face: Lokasi pertemuan sekitar Baling @ Sungai Petani (weekend)


LANGKAH KETIGA
Sertakan butiran-butiran peribadi anda dan pasangan untuk pendaftaran keahlian. Bisnes Shaklee ada family oriented. Anda dan pasangan anda akan didaftarkan sekali dan menggunakan id yang sama. Tiada istilah downline dan upline bagi suami isteri... So untung dikongsi bersama.. best, kan!


LANGKAH KEEMPAT
Pendaftaran akan diuruskan oleh pihak kami secara atas talian (online)


LANGKAH KELIMA
Anda akan mendapat sms nombor id dan kata laluan. Sila simpan sms tersebut untuk log  in sistem online Shaklee pada masa hadapan.


LANGKAH KEENAM
Starter kit (dan produk anda) akan diposkan oleh Shaklee dalam masa 3-5 hari bekerja selepas pendaftaran.


Mudah kan? Kalau anda masih confuse, contact saja saya, saya uruskan segalanya... Jom sama-sama kita mendaki ke puncak KEJAYAAN! Nak tahu apakah GANJARAN yang Shaklee tawarkan untuk ahli? Boleh baca di sini.



Terima Kasih

Komen
0 Komen

No comments: